Wijzigingen doorgeven?

Er verandert wel eens wat in jouw leven. Elke verandering kan van invloed zijn op jouw leef- of financiële situatie. Vul onderstaand formulier daarom zo uitgebreid mogelijk in.

Doe je een aanvraag voor het accepteren van een nieuwe verzekering of het wijzigen of opzeggen van een bestaande verzekering, dan krijg je binnen 3 werkdagen antwoord.

Je ontvangt een bevestiging zodra de wijziging is doorgevoerd. Je kunt jouw wijziging ook telefonisch doorgeven via 024 324 76 00.

Informatie GHW

Maandag tot en met vrijdag zijn wij van 8:30 tot 17:00 uur geopend. Telefonisch zijn wij ook tijdens deze uren bereikbaar. Tijdens kantooruren is er geen wachttijd (in het slechtste geval enkele minuten). Je belt ons tegen het lokale tarief en hebben een keuzemenu voor schade en overige vragen.

Doe je een informatieverzoek over een bestaande en/of nieuwe verzekering dan ontvang je binnen 3 werkdagen antwoord. Buiten kantooruren zijn wij voor spoedgevallen telefonisch bereikbaar via het nummer (024) 324 7600. Je kunt ook een e-mail sturen naar 123@ghw.nl

  • IBAN: NL81ABNA0537292675
  • BIC: ABNANL2A
  • AFM nummer: 12012177
  • KiFiD aansluitnummer: 300.008240
  • BTW: NL 8215.33.927.B.01
  • KvK: 09199020 Centraal Gelderland
Takenhofplein 3 6538 SZ Nijmegen T(024) 324 7600 Eghw@ghw.nl
Postbus 1061 6501 BB Nijmegen

Schade melden:
(024) 750 1777 of schade@ghw.nl

Contact

Door op 'Cookies accepteren' te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van cookies bij bezoek aan deze website. Meer weten over deze cookies? Klik dan op de 'Meer info' knop.