Nieuws

Het is nooit mijn keuze geweest

GHW assurantieadviseurs bestaat alweer 92 jaar. In dit kader vragen we onze klanten, zowel zakelijk als particulier, naar hun ervaringen met GHW. Aan het woord zijn Wieck van Haren en Nathalie van den Dungen van Logistiek Dienstverlener Lau van Haren Logistics & Coldstores.


“Het is nooit mijn keuze geweest om met GHW in zee te gaan. Die keuze heeft de generatie voor mij al gemaakt toen ik het bedrijf overnam. Maar, ik sta er nog steeds achter. GHW heeft ons altijd goed terzijde gestaan. Jullie hebben veel ervaring in de logistieke sector”, zegt Wieck van Haren.
Wat doet Lau van Haren precies? Nathalie vertelt: “al vanaf de oprichting in 1929 verzorgt Lau van Haren het transport voor haar klanten in de foodindustrie. Later is daar koel- en vriesopslag bij gekomen. Sindsdien verzorgt Lau van Haren voor veel bedrijven de warehousing, het verpakken, het invriezen, de orderpick en de distributie van diepvriesproducten.”


Vecht voor de klant

Waarom GHW? Wieck: “het kleinschalige. Dat is wat we zo fijn vinden aan GHW. Niet zoals de grote verzekeraars zeg maar, waarbij je toch een nummer bent. Het contact dat ik heb met jullie, via mijn contactpersoon Maik, verloopt erg prettig. Maik is een gedreven man die vecht voor de klant.“
Nathalie vult aan: “laatst moesten we ook op zoek naar een nieuw schoonmaakbedrijf. Ik zoek dan ook bewust een klein bedrijf. Dat is gewoon prettig, je hebt snel contact. Als er iets is bel je gelijk. De lijnen blijven kort. Niet dat je drie keer doorverbonden wordt, in de wacht wordt gezet en uiteindelijk ergens op een klantenservice vastloopt.”


Gelukkig konden we nog overstappen op andere materialen

Wieck vertelt: “duurzaamheid speelt ook bij ons een grote rol. We zijn bezig met uitbreiding en bouwen hier tegenover een nieuw pand. Op ons huidige pand liggen al zonnepanelen dus we wilden dat op het nieuwe pand ook. Toevallig had ik daarover contact met Maik en het bleek dat de verzekeraars sinds kort hele hoge eisen stellen of panden met zonnepanelen helemaal niet meer verzekeren. Met name door het gebruik van bepaalde bouw- of isolatie materialen. Gelukkig konden we nog net op tijd overstappen op andere bouwmaterialen die wel door de verzekeringsmaatschappij geaccepteerd worden.”


We worden gewezen op de gevaren

“Het is fijn om op de hoogte gehouden te worden van de gevaren die er spelen en wijzigingen in de wetgeving/voorwaarden die consequenties hebben op onze polissen. Dat is ook wat ik verwacht van een assurantiekantoor. Dat we gewezen worden op de gevaren die boven ons hoofd hangen. Zie maar met de zonnepanelen, vertelt Nathalie.“

 

Door op 'Cookies accepteren' te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van cookies bij bezoek aan deze website. Meer weten over deze cookies? Klik dan op de 'Meer info' knop.