GHW: ons verhaal

GHW: ons verhaal

Persoonlijk advies over jouw pensioen, verzekeringen of over jouw hypotheek wordt mogelijk met een partner die je kent. Dat ontdekten we bij GHW al in 1928. In de jaren die volgden is deze visie op verzekeringen en financieel advies hét uitgangspunt  van onze organisatie geworden.

Wij maken verzekeringen, financieel advies en hypotheekadvies persoonlijk

Het is ons doel om je op elk punt in jouw leven betrouwbaar en persoonlijk financieel advies te geven. Over jouw verzekeringen, jouw pensioen, jouw hypotheek en zelfs over jouw nalatenschap. Ook begrijpen wij dat je niet jouw leven lang in dezelfde situatie verkeert. Hoe jouw situatie zich ook ontwikkelt, wij groeien gewoon met je mee. Jouw belang wordt ons belang.

Dit zie je ook terug in onze zakelijke verzekeringen, want zorgeloos ondernemen start met de juiste verzekeringen en een gegrond financieel plan.

Wij investeren continu in een veelzijdige portefeuille van verzekeraars en hypotheekverstrekkers. Hierdoor kunnen wij je altijd de beste verzekering, hypotheek en het beste totale financieel advies aanbieden. Of het nu gaat om een autoverzekering, bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering of hypotheekadvies; jouw financieel adviseur staat klaar.

Wij willen je graag leren kennen

Wij geloven dat een persoonlijke samenwerking de sleutel is tot een zorgeloze toekomst met de juiste verzekeringen. Daar beginnen we het liefst zo vroeg mogelijk mee. Ben je benieuwd naar wat wij voor jouw toekomst kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen je graag meer over onze verzekeringen, pensioenen, hypotheken en over ons betrouwbare Persoonlijk Financieel Overzicht (PFO) .

Wij zijn een ongebonden bemiddelaar. Dat wil zeggen, dat wij geen enkele contractuele verplichting hebben om te bemiddelen in de producten van een bepaalde aanbieder (verzekeraar). Nederland telt een groot aantal aanbieders op het gebied van financiële diensten. Wij selecteren periodiek voor je die aanbieders die naar ons oordeel de beste prijs / prestatieverhouding leveren. Op jouw verzoek verstrekken wij je graag een overzicht van de aanbieders die wij in ons advies betrekken. Voor schadeverzekeringen maken wij ook gebruik van de volmachten van het aan ons gelieerde volmachtbedrijf GHW assuradeuren BV. Dit bedrijf beschikt over volmachten van een aantal gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen. Dit houdt in dat deze verzekeraars de bevoegdheid hebben verleend om namens de verzekeraar, verzekeringen te accepteren en schaden af te wikkelen. Flexibel, korte lijnen en indien gewenst maatwerk. Bij gelijkwaardige producten geven wij daarom de voorkeur aan een product dat ondergebracht kan worden in de volmacht van GHW assuradeuren BV.

GHW Assuradeuren B.V.

De verbondenheid van GHW assurantieadviseurs B.V. met ons volmachtbedrijf GHW assuradeuren B.V. geeft ons de extra handvatten om je extra kwaliteit in onze dienstverlening te bieden. Meer informatie hierover en over de samenwerking kun je lezen op de website van GHW assuradeuren B.V.

Schade melden op jouw telefoon

Direct Schade melden op jouw telefoon? Dat kan met de app van GHW! Een plotselinge schade direct melden en actuele foto’s bijvoegen; handig, snel en efficiënt met de app van GHW.

GHWinkel

Zoals eerder beschreven is het ons doel om je op elk punt in jouw leven betrouwbaar en persoonlijk financieel advies te geven. Vanuit het principe "Voorkomen is beter dan genezen” is GHW GHWinkel.nl gestart.  In veel gevallen kan schade voorkomen worden door kleine maatregelen of beperkt worden door snel en goed ingrijpen. Vaak zit het in kleine dingen. Een rookmelder, brandblusser of een blusdeken. Allemaal zaken die eigenlijk in ieder huis aanwezig zouden moeten zijn, maar er vaak niet zijn omdat we dat nog even moeten doen. Bezoek GHWinkel.nl en doe het nu.

Vergelijkingskaarten en Dienstenwijzer

Je mag van ons een goede advisering verwachten. Dat hebben wij vastgelegd in onze Dienstenwijzer en Vergelijkingskaarten.
Daarin staan antwoorden op vragen als:

  • Wat kun je van ons verwachten?
  • Wat verwachten wij van jou?
  • Hoe worden wij beloond?

Onze Vergelijkingskaarten en Dienstenwijzer kun je hier inzien en downloaden:

Compliment of klacht?

Ben je tevreden over ons, dan horen we dat natuurlijk graag van je. Maar is er iets wat je stoort, zeg het dan ook. GHW besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van je, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Geef jouw compliment of dien je klacht in

Wij zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Wordt een klacht met betrekking tot onze activiteiten als gevolmachtigd agent ingediend bij het Klachteninstituut dan geven wij op voorhand aan dat wij het bindend advies aanvaarden.

Lees ook ons fraudebeleid.

Plan International

Al een aantal jaar steunt het personeel van GHW Plan International. Hiermee dragen we bij aan betere leefomstandigheden en toekomstkansen voor Alexis maar ook aan zijn omgeving. Door middel van voorlichting en scholing kiest Plan International een aanpak waarbij het kind centraal staat.

Beloningsbeleid GHW assurantiegroep BV

Het beleid van onze onderneming is gericht op de lange termijn relatie met onze klanten en de belangen van onze klanten. Om dit te realiseren is het van belang dat wij beschikken over goed gekwalificeerde en betrokken medewerkers.

Ons beloningsbeleid is zodanig ingericht dat het bijdraagt aan het bevorderen, aantrekken en behouden van de juiste medewerkers. Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers niet worden geprikkeld door de beloning tot het onzorgvuldig behandelen van klanten. Daarom ontvangen onze medewerkers uitsluitend een vast salaris. Afhankelijk van de bedrijfsresultaten bestaat de mogelijkheid om een 13e maand uit te keren.

Artikel 1:120 lid 2 Wft is op onze onderneming niet van toepassing.

Protocol bij betalingsachterstanden

Wat gebeurt er als je jouw verzekeringspremie niet betaalt? Om hier meer duidelijkheid over te geven is een Procotol bij betalingsachterstanden opgesteld. Hierin is opgenomen wat GHW doet om de premie te ontvangen. Met dit proces kunnen wij eraan bijdragen dat de financiële problemen niet groter worden.

Contact