90 jaar GHW
GHW: ons verhaal

GHW: ons verhaal

Persoonlijk advies over uw pensioen, verzekeringen of over uw hypotheek wordt mogelijk met een partner die u kent. Dat ontdekten we bij GHW al in 1928. In de jaren die volgden is deze visie op verzekeringen en financieel advies hét uitgangspunt  van onze organisatie geworden.

Wij maken verzekeringen, financieel advies en hypotheekadvies persoonlijk

Het is ons doel om u op elk punt in uw leven betrouwbaar en persoonlijk financieel advies te geven. Over uw verzekeringen, uw pensioen, uw hypotheek en zelfs over uw nalatenschap. Ook begrijpen wij dat u niet uw leven lang in dezelfde situatie verkeert. Hoe uw situatie zich ook ontwikkelt, wij groeien gewoon met u mee. Uw belang wordt ons belang.

Dit ziet u ook terug in onze zakelijke verzekeringen, want zorgeloos ondernemen start met de juiste verzekeringen en een gegrond financieel plan.

Wij investeren continu in een veelzijdige portefeuille van verzekeraars en hypotheekverstrekkers. Hierdoor kunnen wij u altijd de beste verzekering, hypotheek en  het beste totale financieel advies aanbieden. Of het nu gaat om een autoverzekering, bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering of hypotheekadvies; uw financieel adviseur staat klaar.

Wij willen u graag leren kennen.

Wij geloven dat een persoonlijke samenwerking de sleutel is tot een zorgeloze toekomst met de juiste verzekeringen. Daar beginnen we het liefst zo vroeg mogelijk mee. Bent u benieuwd naar wat wij voor uw toekomst kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen u graag meer over onze verzekeringen, pensioenen, hypotheken en over ons betrouwbare Persoonlijk Financieel Overzicht (PFO) .

Wij zijn een ongebonden bemiddelaar. Dat wil zeggen, dat wij geen enkele contractuele verplichting hebben om te bemiddelen in de producten van een bepaalde aanbieder (verzekeraar). Nederland telt een groot aantal aanbieders op het gebied van financiële diensten. Wij selecteren periodiek voor u die aanbieders die naar ons oordeel de beste prijs / prestatieverhouding leveren. Op uw verzoek verstrekken wij u graag een overzicht van de aanbieders die wij in ons advies betrekken. Voor schadeverzekeringen maken wij ook gebruik van de volmachten van het aan ons gelieerde volmachtbedrijf GHW assuradeuren BV. Dit bedrijf beschikt over volmachten van een aantal gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen. Dit houdt in dat deze verzekeraars de bevoegdheid hebben verleend om namens de verzekeraar, verzekeringen te accepteren en schaden af te wikkelen. Flexibel, korte lijnen en indien gewenst maatwerk. Bij gelijkwaardige producten geven wij daarom de voorkeur aan een product dat ondergebracht kan worden in de volmacht van GHW assuradeuren BV.

GHW Assuradeuren B.V.

De verbondenheid van GHW assurantieadviseurs B.V. met ons volmachtbedrijf GHW assuradeuren B.V. geeft ons de extra handvatten om u extra kwaliteit in onze dienstverlening te bieden. Meer informatie hierover en over de samenwerking kunt u lezen op de website van GHW assuradeuren B.V.

Schade melden op uw telefoon

Direct Schade melden op uw telefoon? Dat kan met de app van GHW! Een plotselinge schade direct melden en actuele foto’s bijvoegen; handig, snel en efficiënt met de app van GHW. Download de app van GHW voor IOS of Android.

GHWinkel

Zoals eerder beschreven is het ons doel om u op elk punt in uw leven betrouwbaar en persoonlijk financieel advies te geven. Vanuit het principe "Voorkomen is beter dan genezen” is GHW GHWinkel.nl gestart.  In veel gevallen kan schade voorkomen worden door kleine maatregelen of beperkt worden door snel en goed ingrijpen. Vaak zit het in kleine dingen. Een rookmelder, brandblusser of een blusdeken. Allemaal zaken die eigenlijk in ieder huis aanwezig zouden moeten zijn, maar er vaak niet zijn omdat we “dat nog even moeten doen. Bezoek GHWinkel.nl en doe het nu.

Dienstenverleningsdocument (DVD) en dienstenwijzer

U mag van ons een goede advisering verwachten. Dat hebben wij vastgelegd in onze Dienstwijzer, alsmede in een 4-tal Dienstverleningsdocumenten (DVD). Daarin staan antwoorden op vragen als:

  • Wat kunt u van ons verwachten?
  • Wat verwachten wij van u?
  • Hoe worden wij beloond?

Onze Dienstverleningsdocumenten (DVD) en Dienstenwijzer kunt u hier inzien en downloaden:

Klachten

GHW besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Klik hier voor het klachtenformulier.

Wij zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Wordt een klacht met betrekking tot onze activiteiten als gevolmachtigd agent ingediend bij het Klachteninstituut dan geven wij op voorhand aan dat wij het bindend advies aanvaarden.

Beloningsbeleid GHW assurantiegroep BV

Het beleid van onze onderneming is gericht op de lange termijn relatie met onze klanten en de belangen van onze klanten. Om dit te realiseren is het van belang dat wij beschikken over goed gekwalificeerde en betrokken medewerkers.

Ons beloningsbeleid is zodanig ingericht dat het bijdraagt aan het bevorderen, aantrekken en behouden van de juiste medewerkers. Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers niet worden geprikkeld door de beloning tot het onzorgvuldig behandelen van klanten. Daarom ontvangen onze medewerkers uitsluitend een vast salaris. Afhankelijk van de bedrijfsresultaten bestaat de mogelijkheid om een 13e maand uit te keren.

Artikel 1:120 lid 2 Wft is op onze onderneming niet van toepassing.

Door op 'Cookies accepteren' te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van cookies bij bezoek aan deze website. Meer weten over deze cookies? Klik dan op de 'Meer info' knop.